روز ديدار


فقط به خاطر تنها عشقم

اشعار عاشقانه و عکسهای زیبا

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

تا سحر چشم تو در خواب ولي

به تما شاي تو من بيدارم

به سفر بايد رفت

من ولي منتظر حادثه ي ديدارم

همسفر پشت سر من اشك مريز

من براي شب تنهائي تو

گل شب بو

گل سرخ

قاصدك مي چينم

تا بيائي به كنارم هر روز

من برايت گلي از باغ خدا خواهم چيد

چيست دلتنگي تو؟

روز ديدار كه از راه رسد!

بين صدها گل شب بو .گل سرخ!

من تو را خواهم يافت

من تو را خواهم ديد

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی


                  



نظرات شما عزیزان:

دیوان عشائر المگادمه
ساعت12:48---3 فروردين 1391
salam be web ma ham sar bezan mamnon misham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 تير 1390برچسب:,ساعت 16:30 توسط امین و مانیا| |


Power By: LoxBlog.Com